RSS

residents of 5sc1

residents of 5sc1
a few persons missing

..rindu semo orang..

assalamualaikum sekali lagi..
waaa...nampaknya blog nih tak berapa nak mendapat sambutan lagi...takpe2..saya sabar menunggu.haha.
memangla...tau.sekarang sume orang tengah sibuk..aku ok la sket...sem dua TRIMESTER system kat UTp nih amat2la senang lenang..boleh la nak dikatakan begitu..sebab blaja yang theory n facts je...so Alahmdulillah..dapat la saya nak menikmati anugerah masa lapang nih drpd Alah..sebelom masok sem3 yang saya pikir akn teramat hactic..di mana hanya akan belajar core subject selepas otak berkarat selama 4bulan..hahaha

ok...nak cite pe entah nih..hari nih kuar result final exam sem1 student2 matrik..nik aku tak call lagi.. n ramai lagi la kawan2 kite yang ada kat matrik..syaimaa..sape ag ah??
sori semua..saya tak ingat mana korang belajar kat mane.Tapi insyaAllah...ainun telah menyatakn hajatnya nak update mane korang sekarang apa la yang korang tengah research skrang..insyaAllah..nanti die free ek..huhu
so senag la kita nak bertanya n share apa yang kita belajar..sesungguhnya apepon course yang kite amik sekarang..walaupon tak nampak lansung kaitannya..contohnya medic n engineering..physics and biology..sukan n science..percayalah...sume tuh sama je..just kite belaja dr pespective berbeza.that's why dont hesitate nk cite kat sini ape yang bestnye dalam pembelajaran korang...ok???

ni sebenanye br je selesai menyiapkan 6 esey english..tepu jap ase.bahagia tu bleh siapkan gak yang lama gle dah tertangguh.Alhamdulillah...huhu.
k lah korang.
belaja betol2!!!
gambatte ne!
sayang semua!
[]
[]
[]never ending wonderful story..nk share..enun jangn marah ye..tapi percayala ...kalo bace nih memang mengimbau kenangan yang paling best la...(baca kat link n tajok nih)
ITS MY DAY
http://neverendinwonderfulstory.blogspot.com/2008_12_01_archive.html



.
.

0 reply???: